Kalas

8.40 vaknade Tilda imorse, rekord!! Resten av förmiddagen spenderades i Pbytorps lekparker, vi klarade av 3 stycken på 1,5h sen hem och käka lunch för att hinna med bussen in till Kumla. Så små saker som att åka buss gör lilltjejen glad så då får man göra det, plus att det är bättre för miljön än att ta bilen.

Kalasklädd tjej i väntan på bussen


on DA BUZZ!!!

Gick runt i lite affärer i Kumla, kollade bl.a. på cykelsits till Theo, hittade en som vi ska köpa så fort vi fixat en cykel till Jonas. Hörde att det skulle va cykelbytardag i Örebro, kanske hittar en då :) Ska bara försöka komma ihåg att gå på den! Hursom haver..inne på cykelaffären fick ungarna varsinn flagga, så vi gör lite smygreklam här!


25 min senare sov Theo i sin mosters säng

Väl i Kumla vankades det ju kalas hos mormor! Mamma, Helena, Pierre, jag, Jonas,mormor, moster, Tommy, Lukas, Tilda och Theo...vi var många som fick plats i vardagsrummet :) Mamma fick Ladies Night deluxe-biljetter av mig och syrran, här är mitt egna handgjorda kort (A4) som jag satt och pysslade med igår kväll:




TÅRTA!!! Svas kan slänga sig i väggen, mammas tårta RULES!!

Tack för idag Mammi ♥


Kommentera här: