söndagssnack

Va hemma hos Ämeli, Patrik, Mio och lilla Svea igår kväll. Vi hade med oss mat och efterrätt och när barnen somnat spelade vi spel :) Hade med mig kameran, men den låg kvar i väskan medan vi var där! Har massa bilder i kameran som jag tänkte lägga in här och blogga om/kring, men just nu är den i en påse som Jonas tog med sig hem till sina föräldrar. Ska åta dit snart jag med, har fått en stund för mig själv hemma då jag varit tvungen att fixa lärarlegitimationen, ca 1,5h senare var det fixat!! Mkt med det hela!

Ska ta med barnen på teater på bibblan i eftermiddag, ska möta upp Lisette och Siri där, ska bli skoj!

Så irriterande, har ont i halsen och har rethosta, men det var väl iofs bara en tidsfråga med tanke på vad jag jobbar med. Tilda fick vara hemma från dagis i freedags för hon hade hostat mkt på natten, skjutsade henne till mormor på morgonen istället. På eftemiddagen mådde hon mkt bättre så hon fick följa med fram på stan och vara med att välja en blomma som vi köpte till mormor som tack, en rosa julstjärna blev det.




Kul med vattenpölar på väg hem från dagis i fredags!!!

Kommentera här: