comeback?

Va söta ni är som kikar in på bloggen trots att jag varit värdelös på att sriva på sistone. Vi har haft semester helt enkelt, har varit ute och fart och flängt så mkt som möjligt. Både jag och J börjar jobba på måndag så vi har passat på att hitta på så mkt som möjligt med barnen...varit ytterst lite hemma i lägenheten! Ska försöka ladda upp bilder och visa delar av vår semester nån dag...Skara sommarland och Astrid Lindgrens värld bland annat.
 
Idag har iaf jag och barnen varit och hälsat på Jasmina, det va INTE igår! Vi åkte dit efter lunch och hon bjöd på fika från Fröken Brogrens...smarrigt! Barnen åt så det va smulor överallt :) I början var de jätteblyga men efter ett tag lättade det o de höll på och riva stället så vi bestämde oss för att gå till en lekpark där på väster..riktigt bra var den..men sånna mjuka dämpande plattor så det inte gjorde lika ont när de ramlade...för de gjorde de :)
 
Vet ni vart jag var i onsdags...det va inte heller igåt...på Strömpis!! Berättar mer om det senare när jag har kameran å bilder med... Ikväll är det Jonas tur att gå ut och svänga sina lurviga, han Henke, Sunda å några till är i örebro och roar sig. Själv sitter jag just nu med datorn i knät, barnen sitter med varsinn fruktsalladskål iklädda pyjamas och vi tittar på Emil i Lönneberga...myspys!
 
Svar på kommentar om saccosäcken jag köpte på Gekås: Den kostade 245:- om jag inte minns fel!
 
 
1 Syster Helena :

skriven

Bra där, så som jag har varit inne och kollat efter nya inlägg! Nu måste du blogga mer! Syster har inget bättre att läsa ju! <3

Kommentera här: