helgen V. 12

Denna helg har varit späckad. I fredags följde Tilda med mig till jobbet, hon var med hela dagen från 9-17.30 då sista barnet gick hem. Hon var jätteduktig och det märktes knappt att hon var där min lilla plutta.

I lördags morse stog jag på barn-loppis (haha låter som man säljer barn) i adolfsberg. Jonas och barnen kom och hälsade på och Tilda blev kvar hos mig när Jonas och Theo åkte hem och åt o sov. Efteråt svängde jag och hon förbi och käkade på Max innan vi åkte hem och började fixa lite med middag och städnig. Mitt i allt kom mamma/mormor förbi och stannade på en kaffe, sen packade hon och Tilda hennes Pippi-väska med nattlinne och extrakläder innan de gick hemåt mamma där hon skulle fpå sova över. Vid 17 kom Anna & Mattias hit på middag, mkt trevligt, gör vi om snart igen!!

Vid 1 gick vi och la oss och stälde om alla klockor innan så man vaknar till RÄTT tid. Trots att vi förlorade en timme så fick jag och Jonas en riktigt skön, välbehövlig sovmorgon, tack Theo! Efter frukostintag och påklädning hämtade vi Tilda och mötte upp Katta, Sebbe, Wilmer och Ebba i lekparken. Efter lite lek och fruktpicknick gick vi hem till oss och åt lunch, trevligt, trevligt! Framåt eftermiddagen kom både min och Jonas mamma och hälsade på, då bjöd vi dem på våfflor med sylt och glass våffeldagen till ära.


Sämsta kvaliteten på bilden, ingen blixt :/

Kommentera här: