rödbetspad och nagellack

Hade en riktigt bra dag på jobbet idag, härligt med lite vårsol...vi käkade mellis ute. Å så fick jag en så god jobbnyhet som gjorde att en sten lyfte och arbetsbördan helt enkelt blev mer lätthanterlig. Yaay!
 
Rann ut rödbetspad på mitt vita passagerarsäte i bilen i måndags
 
Ringde ett nyöppnat bilvårdsställe i kumla....och vips..
 
Bortaaaaaa! 150:- kemtvätt..som hittat. Blev så glad att det inte kostade en föförmögenhet så jag passade på stt ta invändig och utvändig tvätt av bilen också. Hämtade den idag...349:- totalt pangpris!!
 
Med min fräscha bil styrde jag kosan mot Örebro och Ina. Vi tog en runda på stan innan vi hamnade på Havana och åt en jättesmarrig fläskfilé.
 
 
 
Till Ica för att inhandla godaste glassen...Sia choklad så klart å sen hem till Ina för lite nagelkonst och The Voice!
Inas work!!
 
Var och kikade på syrrans nya lägenhet häromdagen...vi blev sittandes i köket och pratade i 4 timmar...den träsmaken i röva var inte å leka med kan jag säga...helt bortdomnad!! Men det var nyttiga och bra samtal vi hade! ♡ 
 
 

Kommentera här: