Vi möts igen...3:e gången gillt

I juli 2005 såg jag och Jassi honom...Nordman (Håkan Hemlin) på Stortorget i Örebro...det var RixFM-festival och han uppträdde...var DaBuzz mfl om jag inte minns fel men vi var bara där för att se Håkan!! Gick bakom scenen efteråt och fotades och pratade lite smått med honom.
Bry er inte om vad som står vid korten...har flyttat runt i albumet men inte orkat ändra texten
 
Vi åkte på en kryssning för några år sen enbart för att Nordman spelade. Ska se om jag kan leta fram kort...Jassi har de på sin dator tror jag.

Nu, ikväll ska vi se honom ingen, på east west i örebro!
 
Första gången var vi 22. ..nu är vi 27 (hm...ja jag fick IG i Matte C) men vi tycker fortfarande han är lika bra!! Hoppas på en grym kväll med ös och allsång! Å några bra kort :) Ha en trevlig helg folket!!

Kommentera här: