bebis och tacos

Efter jobbet åkte jag och Johanna hem till Janina för att hälsa på henne och lille Casper.  Det bjöds på massa gott, kladdkaka,  grädde, glass, två sorters marabou-chokladkakor och vindruvor...va i himlen! Lite Casper-gos, han växer så fort den lille krabaten 



Johanna å missen Shelly (säkert felstavat)

Mamma Janina vill aldrig va med på kort 😆 Tack för idag, alltid lika roligt att ses, måste vila skrattmusklerna till nästa gång!! 😂

Efter besöket Östansjö åkte jag vidare för att möta upp syrran på Simone där det vankades tacobuffé...behöver jag upplysa er om att jag rullar fram just nu...

Tack för maten å sällskapet sis, får vi göra om snart igen. Nu ska jag sova, lång dag 7.30-19 på jobbet imorgon 😕
1 Janina:

skriven

Tack för en mysig eftermiddag med många skratt! Får se till att ses igen!❤️ Tack för de fina presenterna!😊❤️

Svar: Tack själv 💟
Bina

Kommentera här: