vänner i focus

Gårdagen spenderades i goda vänners lag. Jag och barnen började med en rejäl sovmorgon,  tror Theo vaknade vid 10.15 😆 

Tilda blev en fjäril och en katt

Rätt som det var plingade det på dörren...skickade barnen att öppna då jag låg i soffan i bara pyjamas och såg ut som sju svåra år. Det var Ellie som kom med två tröjor till mig, tack 😘hon hängde ett tag med oss innan vi bestämde oss för att åka med henne på en liten shoppingrunda. 
Jag ville besöka en gårdsbutik här I närheten så det blev första anhalten 
Iknas Home i Sannahed...massa fint hade hon. Ska dit igen i mars när de grejerna jag vill ha kommer in.

Sen kurrade det i magen så vi åkte till nya Burger King utanför marieberg...kösystemet va helt fucked up men vi fick maten tillslut
Mina 3 finisar 

Blev kvar där ett tag, barnen ville leka i lekhörnan efter maten. Sen bar det iväg till Rusta där barnen fick välja något litet var...de valde varsin tygblomma🌸🌹 som Ellie bjöd dom på 💜 Sen hemfärd. 

Städa lite inför att Micke skulle dyka upp...huset såg verkligen ut som ett bombnedslag. Är så bra när man får besök då får man lite fart och gör nånting åt hur det ser ut där hemma. Vid 18 dök han upp å vi catchade up lite innan vi började med att laga tacos som barnen valt till kvällsmat

Han köpte med sig choklad....mina vänner känner mig alltför väl 🍫🍫🍫

När barnen somnat kollade vi på Focus med Will Smith, tycker den var riktigt bra och rekommenderar er att se den om ni inte redan gjort det 🎥🎬 eller never lose focus kanske den heter...jaja bra va den iaf

1 ellie:

skriven

Mysig dag med fina ni!❤

Kommentera här: