Carlove

Onsdag...soligare än vad jag trodde det skulle va....klippte gräsmattan å tänkte att vi drar och badar! Lastade bilen full, fixade matsäck å allt sånt och vi satte oss för att åka iväg. Helvete heller...förb......jäv.. ¥÷€÷_#^@(÷_£÷%×£+%¥÷_#^_# behöver jag skriva att bilen inte startade?!?!?!

Jag Theo och stig tog en tur till Biltema å inhandlade ett nytt batteri

Lite korv, kanelbulle och glass senare åkte vi hem till Tilda som var hos min mamma medan vi var iväg

De fick lunch hos mamma som intogs på balkongen

När vi satt där ringde min kusin och sa att han skulle till tippen, vi var inte sena med att haka på

Tänkte vi skulle gått ner till allsången på bryggan men när vi kom hem var klockan så mkt och vi var så hungriga så blev käk å mys resten av kvällen istället...men nästa gång vill jag gå!

Kommentera här: