Theo 6 år

Är liten kass på det här med bloggandet nu känner jag. Kikar in ibland dock och ser då att ni är en del som kikar varje dag...värmer lite att ni är så många som tycker det är intressant att läsa vad lilla jag har att säga ☺ så ska försöka bättra mig!

14 maj hade vi iaf 2 kalas för min lilla 6-åring. ..ett barnkalas och ett familje/släktkalas 


Theos barnkalas hade han ihop med sin kompis Vincent som också fyllde 6år. Vi hyrde Hagaskolans gympasal i 2h och körde gärnet med 20 barn! Först fri lek, sen 2 familjepizzor, saft, kakor och chokladbollar...avslutade det hela med att grabbarna fick slå sönder en pinjata fylld med godis. 





2 nöjda 6-åringar

Theo öppnade alla paket när han kom hem


Senare samma eftermiddag körde vi kalas nummer två




Tack alla inblandade! 

På kvällen kom Johanna över och vi 4 åt gott och kollade på eurovisionsschlagerfestivalen (långt ord det där) tillsammans 



Båda kottarna somnade i soffan 

Sover i mitt knä..som när han var bebis...han kommer iofs alltid vara min bebis 👶

Fel låt vann!

På söndagen kom Ellie för att umgås lite och säga grattis till födelsedagsbarnet 
Snart kommer den en liten bebis!!!

Lite mellis

Veckan senare hade Theo blivit firad på dagis

Har varit på föräldramöte inför skolstart för den här lille krabaten. Förstår ni att jag i höst bara har skolbarn?! Det gör INTE jag! Blandade känslor inför det...men mest är man ju stolt såklart 💙💜


Kommentera här: