Tekoppar, uteblivna bananer och hjärtstrumpor

Söndagsförmiddag, sen frukost, pärlplattning, jag sydde ihop lite hål på kläder, Tilda sydde ett hjärta på en bit gammal strumpa. Sen bjöd hon in mig och theo till fest

Min mormor ringde och frågade om vi skulle käka ihop. Innan dess åkte vi fram på torget för att kolla på Sean Banan som skulle uppträda kl 13. När vi kom dit var 13-framträdandet inställt och man fick vänta till kl 16...men då har vi simskola så det struntade vi i.. så bra är han inte! Många barn blev besvikna, mina kunde inte brytt sig mindre...åkte lite tekoppar iaf innan vi köpte med oss käk och gick hem till mormor/gammelmormor. Efter maten blev det mini-magnum-glassar och pepparkakor. Upp en sväng till mamma där theo fick hänga medan jag och Tilda for mot simskolan. Satt å snacka med Lisette och kollade på när Tilda simmade och dök...alltid lika trevligt! En gång kvar på simskolan för i år!

Kommentera här: