Barnbyte

Vi började gårdagen med lite sovmorgon, barnen kom in till mig vid 8. Sen låg vi kvar, jag somnade om till ca 9. Lite frukost och sen slog Tilda in paket...hon skulle på kalas senare.

Vi mös lite i soffan innan Ellie kom hit och vi bytte barn. Hon skulle ta med sig Theo och åka och ställa husbilen på vinterförvaring och jag och Tilda skulle vara barnvakt åt Algot. Vi vinkade av dom och gick in och mös.

Medan Tilda underhöll Algot gjorde jag en lasagne som vi skulle käka sen när alla kom tillbaka.

Straxt innan 14 var det dags för Tilda att åka på bowlingkalas

Algot fick ny blöja, åt lite och somnade. Då passade jag på att vrida tillbaka till vintertid på några av alla mina klockor

Precis innan gänget kom tillbaka så kom Jane hit med Vincent som skulle sova över. När alla var på plats en stund senare käkade vi ihop och sen dukade vi fram lite snacks och har godis.

Våra goa vänner stannade till kvällen 😍 mys!!! Det blev sen kvällsmat...nästan nattamat

Sen hanns det med en massa lek innan läggdags 😴😴

Kommentera här: