Dependnaglar

Jag tycker det är snyggt med långa naglar, men naturliga sådana. Har en rätt ok längd på mina naglar som jag är nöjd med för tillfället så vill bara förstärka dom utan att göra geléförlängning eller akryl. Så började kolla upp var man kunde förstärka och vad det skulle kosta.
 
Men så tipsade Johanna mig om Depends 7-days-kit häromveckan.  Köpte det och har målat vid 3 olika tillfällen. 

Kitet innehåller: en rengöring, en bas, två färger (inte de jag skulle valt själv) och en top. Köpte till 3 färger så jag skulle ha lite att variera med. 

 
 
 
 
 
 Trump-hand...helt orange
 
Jag och Tilda delade upp de nagellack vi har...tänkte att det kanske kan funka att köra med vanliga om man har kör Depends bas och topplack..får prova det nån gång annars får hon ta alla  
 

Däremot upptäckte jag det lila/glittriga var nästintill omöjligt att få bort...själva glitterbitarna satt som berget i nageln och ju mer man gnodde med borttagning på en bomullspad så fastnade det ludd...i själva glittret som satt fast på nageln..helt sjukt. I-landsproblem jag vet! Bild nedan

 

Kommentera här: