Omtumlande

Vistelsen i Loka Brunn blev inte riktigt som det var tänkt...


Jag blev osäker, ifrågasättande, rädd, ledsen, orolig, arg, ångestfylld...2 känslosamma dagar. Däremellan fanns även stunder av stillhet, lugn, trevliga samtal och fina människor och möten...dessa bitar kunde jag dock inte riktigt njuta av på det sättet jag hade önskat. 

Ett mantra blev: det löser sig, det blir bra, det ordnar sig...och det kanske det gör men just där och då hade jag svårt att se det. 

Var det något som behövde komma ut? Absolut så kan det vara...tiden får utvisa. Många tankar flög iaf runt i skallen på mig...vissa har jag fått ventilera, vissa behöver jag fundera mer på innan jag kan sätta ord på dem. 

Bilder ska ni däremot få: 
(Fotade inget på relaxavdelningen men det var heeelt underbar)

Kommentera här: