Datenight

För en vecka sedan gick jag och Ellie på spontan kompisdejt. Vi var båda barnfria och tänkte göra det bästa av det. Det bästa är att äta på vårt stammisställe kolgrillsbaren

En annan gång när vi var där lyckades jag glömma mitt bankkort i parkeringsautonaten...denna gång var inget undantag...herregud vilken semsterhjärna jag har...som tur var så hade nån vänlig själ, precis som förra gången, lagt kortet ovanpå automaten...tack!!! 

Hittade denna kvaddade bil som jag var tvungen att fota ..tänkte visa barnen...sen insåg jag att det skulle föreställa ett konstverk på Open Art?! 

Kände oss inte riktigt klara efrer den ljuvliga maten så vi gick bort till Frimis Trädgård för att kolla in det...jättemysigt ju!!! 

De flesta drack ur flaskor och paraplydrinkar....vi åt ur bägare 

Tack för en perfekt sommarkväll min kära 😍😍😘😘

1 Felicia Holmgren:

skriven

Mysigt :)

Kommentera här: