3D-bryn

Har fundetat på det länge och igår gjorde jag det...3d-bryn med microblading. Gick till Kerri på Bare Solutions i Örebro. 

 
 
 
Före:
 

Bild 1. Först mätte hon ut vinklar så att allt blev symmetriskt. Sen målade hon dit en form som jag fick ändra om och godkänna innan hon blandade en färg som hon trodde skulle passa. 

 
Bild 2. Provade lite färg över brynet och när jag godkänt det hade hon på bedövningssalva. Sen drog hon igång med bladet...svärord vad ont det gjorde...efter några snitt hade hon på mer bedövningssalva och så färg...gnugga in, torka av, fler snitt, gnugga in färg, torka av osv. 
 
Bild 3. När jag var nöjd med brynen satte hon på mer färg som fick sitta i ett tag innan det torkades bort och vi var klara.
 
 

Resultat.

 

Fick med mig ett litet eftervårds-kit hem

Om 4 veckor ska jag tillbaka och göra sista touchen...då mkt av färgen kommer blekna de närmsta dagarna. 
1 Ellie:

skriven

Snygg då. Snygg nu!😍

Kommentera här: