Min vän

Världens längsta vecka kom äntligen till sitt slut...och jag fick tillbringa fredagen och fira in helgen med jordens finaste Emma ❤


Denna underbara människa som jag tycker så mycket om och önskar att jag kunde göra mer för, och av rent egoistiska skäl vill träffa oftare. 

Vi sågs på Sveas och det fanns en massa gott och halloweenigt...men jag nöjde mig med en varm choklad 

Som alltid så varvades vårat samtal med både skratt och gråt, allvar och humor. Det var skönt att få släppa loss lite tårar och känna efter lite. Mycket som bara rullar på utan att man hinner eller tillåter sig att stanna upp och tänka efter, känna efter...men så träffar man en sån som Emma som är så stark och äkta och som lockar fram en massa känslor inom mig som jag gärna trycker undan i vanliga fall. Jobbigt. Välbehövligt. Skönt efteråt. Urladdning och omladdning. Tack för att du finns i mitt liv och jag i ditt, nu och för alltid 😍

Blev en uppfriskande cykeltur hem...var nog bra att få rensa tankarna innan jag kom hem till familjen och mös ner mig i soffan med d lm och lite rester från tidigare k veckan 

Kladdigt å gött i sin enkelhet...falukorv och mos! Bra start på helgen!

Kommentera här: