på sistone..

Tappat skrivandet lite...det går i 110 i livet just nu och jag önskar att jag hade fler timmar på dygnet. Så just nu lever jag livet istället för att skriva om det...kanske så det ska vara iofs...Men..jag försöker mig på en kort sammanfattning iaf...

Förra måndagen var det utvecklingssamtal för Theo, vilket gick galant! Han kommer få lite mer utmaningar och gå på svårare saker i skolan nu för att fortsätta utvecklas framåt. 👍🏻

På tisdagen var det äntligen dags för Emma-dejt. Vi konstaterade att mitt liv varit som en dokusåpa när vi träffats de senaste åren...nu var det lite omvänt. Men så är ju livet...huvudsaken är att det inte är ständigt kaos utan att det går i vågor 🌊
Gudomligt bakverk och gudomlig vän ❤

Fredagen spenderades hos våra fina vänner utomhus, vi lekte, svettades, snackade, grillade och busade


Så mysigt avslut på jobbveckan 😍

När vi skulle åka hem hamnade vi vid Hallsbergs kyrka och tittade till min gammelmormors grav ...som behövde en ny blomma, då denna stått sen i påskas 🐣

Lördagen mötte jag upp Madde för en snabb fika och lite uppdatering...vi hann ses en så kort stund att mobilerna inte ens var framme 😉 Satte oss på Kafé till salu där det fanns både sachertårta och rabarberpaj 😋 Så mysigt och energifyllt möte trots att det bara var en knapp timme, vi ses snart igen vännen 😘

Eftermiddagen spenderades på Ikea med Sandra och Linda, vi skulle köpa och kånka en garderob till jobbbet....fattar ni...jobba på en lördag?! Så jäkla lojala! Hann med en korvlunch också. Andra gången i mitt liv som jag kör med släp...det gick ju bra den här gången med....men backa det struntade jag i...vi kopplade av släpet och drog det för hand istället 🤣

Blev grillat den kvällen då det var så himla soligt och fint
Kvällsmums

Jobbet förra veckan bestog av ikt-träff på måndagen, icdp-utbidning tisdagen, apt onsdagen och stängning på fredagen 😅 Det bästa med den jobbveckan  var att Malena var tillbaka efter en evighet av sjukdom. Rast-glass

Torsdagen spenderade vi på Marieberg med Malena och barnen...barnen käkade på donken och vi två ett stenkast  bort på Sushi Yama, så vi såg varandra 😊
Min kusin, som flyttat hem från flera år i Malmö gick förbi och kom och satte sig en stund. 

Fredag och stängning på jobbet...jag hade hemsk huvudvärk och då kommer Mallsan med detta:

Min bästa ❤

Och när jag kom hem hade Jonas börjat grilla...


Huvudvärken höll i sig fredag och delar av lördagen men framåt em började den ge sig och Jonas föreslog en tripp till ikea, där blev det middag och inköp av bl.a en Bluetooth-högtalare

Bara 3 brickor fick plats 🤣





Idag, söndag var det barnens biodag.. .dvs halva priset på barnfilmer innan kl 15.00 på filmstaden. Jag och tilda såg Monky och grabbarna såg Grottmannen Dug.

Efter det provade vi en ny hamburgerrestaurang...HamburgarBruket vid svampen och så avslutade vi kalaset med varsin glass 
Jag provade Magnum chokladglass med hasselnötter
 
Den va riktigt god! 😋

Å så avslutade vi hela helgen med simning för barnen 

Tilda har 2 gånger kvar, sen ska hon sluta. Theo får gå en termin till och sen välja om han vill fortsätta eller inte 😊

Ja det är väl i stora drag vad som hänt de sista 2 veckorna 😊 får se hur lång tid det tar innan jag uppdaterar igen! Tja rå! 😎







1 Ellie:

skriven

Härligt! Fullt ös! Kör bara kör😊😎😍

Kommentera här: