min första gång

I fredags var det en lite halvtrist dag så för att hitta på nåt tog vi med oss barnen och bilen till en biltvätt, hoppade in, satte varsitt barn i knät i framsätet och drog igång. Ingen av oss hade tvättat bilen i biltvätt förut så det var en upplevelse för oss alla 4. Ren och fin blev bilen som tidigare var helt nersölad av alla flugor som smashats mot huven och fronten när vi bilade till Stockholm. Ett eget inlägg med bilder från resan kommer när jag är hemma och i närheten av kamerasladden. Just nu befinner vi oss i Jonas föräldrars hus då de är bortresta. 
bild tagen inifrån i bilen när vi satt i biltvätten
 
På kvällen kom Helena o David över och grillade lite...jag gjorde potatisgratäng och tsatsiki och de hade med sig kött, smarrigt blev det, till efterrätt hade jag gjort sur rabarberpaj :) När barnen somnat blev det lite TP som jag vann!!!
 
 
 
Fotboll i väntan på maten
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: