kitchen

Det var längesen...om ens detta år som jag försökte blogga via mobilen. Tyckte då att det var värdelöst eftersom de (blogg.se)  inte anpassat bloggen till android...bara IPhone. Får se nu om det hänt något på den fronten
Det borde det ju ha gjort kan man tycka!
 
För att relatera tillbaka till ett utav de senaste inläggen jag gjort så kan jag meddela att det inte blev hushållspappershållaren i trä, hittade denna istället. För att byta rullen drar man upp själva hjärtat, vilket barnen tycker är roande så jag har knappt behövt byta nån gång.
 
 
 
Bordet är inköpt på Chilli och vi hade jättemycket strul med sprickor i skivan...tillslut efter 2 gånger fick vi reducerat pris...gillar bordet i sig med inte kvaliten. Klockan är från i vintras...så inte ny, men nyinköpt för detta huset. 
 
 
Det stora köksfönstret med burspråk.
 
En stor grej som återstår att göra i köket innan jag blir någolunda nöjd är lackning av köksluckorna. I dagsläget är de i ek och golvet är svart/gråa...luckorna skall bli ljusa...offwhite eller så. Måste bara ta tag i att kolla upp vart man kan lämna in för bästa resultat. Sen är jag lite osäker på vad jag vill ha för handtag...mer moderna, liggande eller ha kvar dessa?!
 
 

Kommentera här: