Maria-dagen

En söndag som började i slöhetens tecken med sovmorgon och sänghäng till 12 - snåret. Sen åkte vi till mormor som ville bjuda på hämtmat och tårta eftersom både jag, hon och Tilda hade namnsdag. ..Maria! 
 
T som i Theo
 
 
Mamma kom över en sväng också med lite presenter till mig och Tilda ☺
 
Tilda fick en tunika
 
Å jag fick lite smått o gott från Yves
 
Å den här roliga makapären. ..nu blir det lyxgurka i fortsättningen
 
Simskola å lite tjöt med Lisette och Johanna...mina varannan-vecka-i-simhallen-buddies ☺Lämnade barnen och åkte hem å la mig i soffan, helt slut. Vet inte om det är nåt på g...mår konstigt och är skittrött!  Som tur var kom Robert över och skaka lite liv i mig 😄 
1 karro:

skriven

Grattis på namnsdagen i efterskott. Ja fick inte ens ett grattis igår ja. Men tänkte inte på att ja hade namnsdag.

Kommentera här: