dålig start

mmhmmm grymt dålig start på denna dag, Tilda kom in till oss 3.40, hon somnade om, inga problem men tyvärr inte Theo. Jag och Theo la oss åt andra hållet i sängen för att ligga 4 på raken gick inte, så himla varmt och klibbigt inatt. Men icke, en pigg Theo som ville krypa bort till Tilda och pappa, efter en timme orkade jag inte längre, då tog jonas honom en stund, men då skulle lillen krypa bort till mig istället...vid 5.30 gick jonas upp med honom, han skulle ändå upp den tiden. Vid 6 vaknade Tilda och vid 6.30 gick jag ner för då åker Jonas till jobbet. Så vad kan jag ha fått sammanlagt, 5 timmars osammanhängande sömn..pjuff känner mig aningen seg idag.

Nu ringde min kusin, som är nybliven pappa och tackade för bebiskläderna jag skickat till dom. Hörde lilla Leo i bakgrunden, född den 13:e juni om jag inte minns fel så han är inte gammal den lille ponken. När jag la på med Dino vaknade Theo så nu har han fått ny blöja och mat, nu utforskar han altanen som för övrigt ser förjävlig ut.

Maria messade förut och frågade om vi skulle med och bada och det ska vi. Ska bara fixa lite grejer här hemma först. Å nu messade Cissi å ville fika :) Tycker ni jag flänger och far mycket om dagarna...ja jag vet, men jag vill passa på för om 4 veckor börjar jag jobba och då kommer det varken finnas tid eller ork att täffas lika ofta, så nu kör vi/jag&barnen nine to five 9-17 med härliga vänner, mammor, pappor, grannar, mormödrar, farmödrar&fädrar :)

Har hunnit läsa lite i Mia Skäringers bok idag också, inte mkt kvar i den nu, måste hitta till hennes blogg! Nu nu vet jag inte vart Theo har krupit iväg, bäst att kika så han inte är på väg att doppa sig i poolen. Hörs!

Kommentera här: