Våren är här (i bilder)!

Började dagen med Rim och ramsor efter att vi lämnat Tilda på dagis. Sen svängde jag förbi Glasmästarn, har fått stenskott och en lååång spricka på framrutan, 1500 spänn heeej dååå! Ska lämna in den 8:e april, hmmm hur ska jag klara mig hela dagen utan bil och med 2 barn? Får ta vagnen och gå hem till mor, nu vet du det mammi på fredag den 8:e kommer invarderar vi ditt hem runt 9.30-tiden :) Vidare hem för att träffa Marie och Elias. Han ville krama Theo, men Thoe var precis nyvaken och inge kramig av sig så han drog fram underläppet och krokodiltårarna. Men det gick snart över.

Elias & Theo

Tog en promenad med Theo i vagnen i 30 min innan vi hämtade Tilda, det var soligt ute så Theo hade på sig brillorna han fick från Ellie när han föddes. I början försökte han få av sig dom men efter ett tag tyckte han nog det var rätt skönt för då kunde han titta utan att få solen i ögonen. Cool va?





Tilda vill jämt köra Theo när vi är ute med vagnen

När vi kom hem gick vi ut i förrådet/ladan och drog fram vår-leksakerna, gungan, Bobby Car, gåbil och rutchkanan. Tilda ville inte gå in och äta mellis, så vi kompromissade, drog upp alla sakerna på altanen så åt hon lite mellis där :)





Å titta vad jag hittade i rabatten

FlowerPower


Här är vår mindre trevliga uppfart, geggamoja deluxe

Theo somnade ute i vagnen medan Tilda lekte med de "nya" sakerna. När vi kom in hade vi mys i soffan i väntan på pappan i huset. Imorgon har jag tre dejter med goa tjejer på schemat, en 10-12, en 12-14 och en 18.30-? gäller att vara effektiv nu, snart nog är man tillbaka i arbetslivet och då orkar man inte ses lika ofta efter en arbetsdag, kul ska det bli!



Syskonkramar


 

Kommentera här: