måndag i min smak

Min fina vän tillika barnens extramamma hämtade upp dom från skolan i måndags. Inte för att jag bad henne eller behövde hjälp utan för att hon ville. Kärlek ❤



Efter jobbet åkte jag och handlade och fick ett samtal från Ellie där hon undrade om vi ville käka kvällsmat ihop sen, självklart! Blev hamburgare och pommes! 

Mitt i all matlagning, lek, magknip och diverse så kom vi på att vi pratat om att klippa barnen...så ellie snäll som hon är drar igång med det medan jag steker burgare 😁
Kolla bruden...klipper hår OCH pratar i mobil samtidigt!!! Wonderwoman!! 💇🙅🏼


Blev en lite småstressig kväll, men inte mindre mysig för det! Bara att inse att timmarna på dygnet inte räcker till 😊

Mys med Ruben efter maten 😍


Tack vår fina familj 😍










1 Ellie:

skriven

Du är ju bara bäst som skriver att "vi kom på" att barnen skulle klippas.. haha.. Det är en RIKTIG vän det som inte outar en nybliven 2barnsmammas usla minne🙈😍❤❤

Kommentera här: