snö, jympa och mys

Shit alltså vilket väder!!! snorhalt å massa snö. Jag älskar verkligen att köra fort men detta har jag verkligen respekt för...speciellt nu med barn i bilen också. När första snön o halkan kommer förvandlas jag till en riktig söndagsåkare.

Jympa med barnen idag, var sista för den här terminen. nästa termin kommer Theo gå på onsdagar och Tilda på torsdagar. Riktigt trötta var de idag, men det vände rätt fort när de fick varsin godispåse av jumpafröken ;)

Tilda somnade i soffan innan kl 19 och Theo ligger sen ca 40min tillbaka och sover på min arm. Inte ofta han somnar i min famn längre.. så passar på å njuter och tänker tillbaka på bebistiden då detta hörde till vardagen. Kan verkligen sakna det, samtidigt som alla åldrar hittills haft sin charm



sov gott säger vi

Kommentera här: