långfredag

Härliga lediga dag! Fler röda dagar åt folket 🎈

Ellie och barnen kom förbi på lite mys...Ruben somnade i mitt knä 😊

Snackade lite med nya grannarna innan vi begav oss till mamma och Stig som ville bjuda på kalkon! Supergott! Efteråt var vi alla mätta och däckade i varsin del av vardagsrummet...tilda däckade rejält och somnade i mitt knä....lilla pluttan...det var bra många år sedan 💗 så himla mysigt...hon sov säkert så i ca 40 minuter innan vi väckte henne. Trött tjej som varit vaken sen kl 6. 

När vi kom hem var vi alla fortfarande mätta så vi började aldrig med nån kvällsmat...men barnen hade förberett en överraskning åt oss. Vi fick inte titta in i vardagsrummet. Jag ställde mig och gjorde fruktsallad som jag tänkte blir en bra lättare kvällsmat. När det var klart fick jag och Jonas köra sten, sax, påse för att avgöra vem som skulle få den bästa saxen när vi klippte invigningsbandet till vardsgsrummet. De hade dukat med snacks, dryck, fruktsallad och gjort mysiga platser i soffan där vi satt tätt ihop alla 4 och hade det mysigt framför Wahlgrens värld som de valt för att vi alla 4 tycker det är lite underhållande. Hittade denna lapp som de gjort medan de planerade...

Vi har väldens bästa barn ❤
1 Ellie:

skriven

Verkligen världens bästa!❤

Kommentera här: