lördag

I lördags vaknade hela familjen tidigt (?!) Redan vid 7...det händer väl aldrig annars. Vi brukar ju äta frukost vid ca 11...men idag blev det vid 9 redan. Gjorde scones 
Tyckte dom jag fick hos Jasmina förra helgen  var så goda så jag provade det receptet och dom blev lika goda.

Sen lekte vi lite skola och gjorde prov åt barnen med frågor så som vad Sveriges 3 största städer heter, vilket landskap vi bor i, vad kungen och stadsministern heter, när Palme dog och hur många som bor i Sverige.

Mitt i provskrivningen fick jag ett samtal av ellie som ville ha lite backup på akuten med febriga barn så vi åkte in dit och som alla vet då tar det din lilla tid så jag hänger lite med en febrig, sovande Algot medan Ruben tar prover

Man får roa sig på egen "hand" medan man väntar
Hoppas allt ser bra ut!

Kommentera här: